Diberdayakan oleh Blogger.
RSS
Container Icon

Tanpa mu, aq bukanlah apa

Kau ibaratkan matahari yang menyinari ladang cinta  dalam hati ku
Kau adalah bintang yang menghiasi malam ku
Kau adalah bulan yang menerangi mimpi ku
Tanpa mu aku bukan segalana
Tanpamu aku hampa
Tanpamu aku bagaikan seongok debu yang terbang 
bila di tiup angin
Dengan hadirnya dirimu
Hari-hari ku berubah,
Kau membuat hari-hari ku di tumbuhi bunga cinta
Tanpa dirimu aku bukanlah apa-apa
Hanya dirimu yg dapat mengubah segalana
Kau adalah segalanya dalam hidup ku
Aku harap kau akan selalu ada dalam hidup ku
Membawa kedamain dalam hidupku
menerangi hidupku dengan cahaya kasih mu
dengan cahaya cintamu...
Bersamamu aku bahagia
Bersamamu aku leluasa
Bersamamu aku segalanya...

Aku hanya menginginkan dirimu
Karena...
Tanpa dirimu aku bukanlah apa-apa...:)
Love U so Much... 





*pssstttt..terinspirasi dr "teman chat tngh malem" yg gaje, gokil, baik, agak aneh dikit, kdg suka DC, hahahha
n pasti na care ma sesama n toooo twiiittttt say...=))....
tq Bro....^^


==> u are is my best friend, so many thank for u.... <= =

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Posting Komentar